Cranial Electro Terapi

Cranial Electro Terapi Ankara

Cranial electro terapi, anksiyeteden muzdarip insanların semptomlarını pozitif olarak değiştirebilir. Normalde yapıldığında zevk veren aktiviteler sizi korku ile doldurmaya başlayabilir. Endişenin başlangıcı kademeli, aylarca veya yıllar boyunca, hatta bir ömür boyu olabilir.

Terapi Hangi Hastalıklarda Kullanılır?

Kaygıdan kalıcı ve çoğu zaman acil bir kurtulma sağlayan Cranial electro; temizlenmiş, elde tutulan bir tıbbi cihazdır, bu cihaz sayesinde, akut, travma sonrası ve kronik ağrı ile kaygı, uykusuzluk ve depresyonun etkili bir şekilde tedavi edildiği kanıtlanmıştır. Cihaz, beyne dengeyi yeniden sağlamak için iki kulak klipsi elektrotu vasıtasıyla küçük bir elektrik akımı iletilen kranyal elektroterapi stimülasyonu adı verilen bir yöntem kullanır. Mikro akım elektrik terapisi doğrudan rahatsızlık kaynağına nüfuz ederek rahatlama sağlar.

Cranial Electro Stimülatörü

Cranial electro terapi stimülatörü, hastanın beynine mikro elektrik akımı darbeleri vermek için geliştirilmiştir.  Klinik çalışmalara göre, elektriksel stimülasyon, anksiyete seviyelerini, uykusuzluğu ve hastanın depresif ruh halini azaltmaya yardımcı olur.

Gürültü engelleyici Bluetooth özellikli kulaklıklara kusursuz bir şekilde dahil olan, gelişmiş iletken tedavi elektrotlarına sahip stimülatörlerdir.

Bu terapi yöntemi, ilaçların yan etkilerinden veya bağımlılıklarından kaçınmak isteyen kişiler için mükemmel bir alternatiftir. Tedaviler hızlı, kolaydır ve kendi evinizin rahatlığında dahi yapılabilir. Sonuçlar benzersizdir ve kullanıcılar zaman içinde giderek daha iyi hissederler ve ardından stimülasyon cihazının kullanma sıklığını doktora danışarak azaltabilirler.

Kanser Hastaları Üzerinde de Etkili

Kanser hastaları, hastalıklarının ilerleyen dönemlerinde sıklıkla ağrı, uyku bozukluğu, depresyon ve anksiyete gibi kötü kontrol edilen semptomlar yaşarlar. Bu semptomlar hastaların işlevselliğini ve yaşam kalitesini önemli ölçüde azaltırken, hastaların ailelerinin stres düzeylerini de olumsuz yönde etkiler. Bununla birlikte, bu semptomları eş zamanlı olarak yok edebilen sınırlı sayıda tedavi vardır. Acıyı azaltıp hastaların ve ailelerinin yaşam kalitesini iyileştirmek için kullanılan Cranial electro terapi, diğer şehirlerde olduğu gibi Ankara ilinde de sıklıkla uygulanmaktadır. Bu terapi yönteminde kullanılan davranışsal ve eğitimsel yaklaşımların, kanserli hastalarda depresyon, ağrı, uyku bozukluğu ve yorgunluğu hafifletmede etkili olduğu gösterilmiştir. Bununla birlikte, bu müdahaleler, uzun eğitim gerektirir ve müdahaleye tutarlı bir bağlılık gerektirir, bu da hastaların önemli miktarda enerji ve zaman ayırması gerektiğini göstermektedir.

Sağlık Sorunlarına Farklı Bir Bakış

Stres Türkiye’nin bir numaralı sağlık sorunudur. Stres ile ilgili problemler hekimlere yaptığımız ziyaretlerin yarısından fazlasını oluşturur. Stres yönetimine birçok farklı yaklaşım vardır. Cranial electro terapi, şu anda mevcut olan en etkili terapi yöntemlerinden biridir. Hemen hemen tüm sağlık sorunlarıyla başa çıkmaya yardımcı olan terapi yönteminin en acil etkisi kaygının azaltılmasıdır. Terapi, kullanıcının hem rahat hem de uyanık hissetmesini sağlar. Sonuçlar kalıcıdır.